تیکت ایتیپاکس
در دنیای پرسرعت تجارت الکترونیک، ارائه خدمات پشتیبانی کارآمد و مؤثر نقش حیاتیای را در رضایت مشتریان ایفا میکند. در همین راستا سیستم پشتیبانی تیکت ایتیپاکس برای کاربران این پلتفرم فراهم شده تا بتوانند بهراحتی مشکلات و درخواستهای خود را بهصورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.
درصورتیکه کاربران ایتیپاکس هنگام استفاده از این پلتفرم با مشکلی مواجه شوند، میتوانند از بخش تیکت مشکلات خود را ثبت کنند. این تیکتها پس از بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده میشوند. وضعیت این درخواستها از بخش تیکت پلتفرم ایتیپاکس قابل پیگیری است و به کاربران این امکان میدهد تا در هر مرحله از فرآیند، از روند حل مشکل خود مطلع شوند.
از بخش «تیکت» در فهرست ایتیپاکس میتوانید تیکت جدید ثبت کنید یا تیکتهایی را که قبلاً ثبت کردهاید، مشاهده کنید.
ایجاد تیکت
در صورت نیاز به پشتیبانی، میتوانید با کلیک روی «ایجاد تیکت» تیکت جدیدی ثبت کنید.
در این بخش، پس از وارد کردن عنوان تیکت، «سرفصل موضوع» تیکت را انتخاب کنید.
اگر در زمینه مسائل مالی با مشکلی مواجه شدهاید یا نیاز به راهنمایی دارید، از بخش «موضوع» گزینه «پشتیبانی مالی و اعتباری ایتیپاکس» را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوط ارجاع داده شود.
درصورتیکه درمورد مسائل دیگر نیاز به پشتیبانی دارید، گزینه «پشتیبانی فنی ایتیپاکس» را انتخاب کنید.
توضیحات مربوط به تیکت را در بخش «متن پیام» بنویسید و در صورت نیاز به بارگذاری هرگونه فایل، با کلیک روی «پیوست فایل» آن را به تیکت خود اضافه کنید.
سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.
فیلترها
با استفاده از «فیلترها» میتوانید میان تیکتهای ثبتشده جستوجو کنید.
- عنوان: عنوانی که هنگام ایجاد تیکت ثبت کردهاید.
- ثبتکننده: نام و نامخانوادگی شخصی که تیکت را ثبت کرده است.
- شماره تیکت: شمارهای که به تیکت اختصاص داده شده است.
- تاریخ ثبت: بازه زمانی که تیکت در آن ثبت شده است.
- آخرین بهروزرسانی: بازه زمانی که هرگونه بهروزرسانی در وضعیت تیکت شما انجام شده است.
در صورت نیاز، با استفاده از «حذف فیلترها» میتوانید مواردی را که مشخص کردهاید، پاک کنید.
بررسی وضعیت تیکت
در «لیست تیکتها» میتوانید تیکتهای ثبتشده را مشاهده و از وضعیت آنها باخبر شوید.
با کلیک روی «بهروزرسانی» میتوانید وضعیت تیکتهای خود را بهروز کنید.
وضعیت تیکت میتواند در سه حالت باز، در حال بررسی و بسته باشد.
هنگامی که تیکتی را ثبت میکنید، وضعیت آن به «باز» تغییر میکند. پس از اینکه کارشناسان ایتیپاکس تیکت را مشاهده کرده و آن را برای پیگیری به واحد مربوطه ارجاع دهند، وضعیت تیکت به «در حال بررسی» تغییر میکند.
پس از اینکه پاسخی به تیکت شما داده شد، وضعیت آن به «بسته» تغییر میکند.
با کلیک روی «جزئیات تیکت» میتوانید اطلاعات مربوط به تیکت و پاسخ کارشناس را مشاهده کنید.
برای آشنایی با چگونگی مدیریت سفارشهای ناموفق، مقاله زیر را مطالعه کنید.