بدون نیاز به حضور در نمایندگیها، از تمامی خدمات تیپاکس در تلفن همراه خود استفاده کنید. با اپلیکیشن مایتیپاکس هزینه ارسال را برآورد کنید، آنلاین ثبت سفارش کنید و از وضعیت بسته خود بهصورت لحظهای مطلع شوید.
پیش از ثبت سفارش هزینه ارسال را برآورد کرده و ریزهزینهها را بهطور کامل مشاهده کنید.
سفارش خود را بهصورت آنلاین ثبت کنید. بسته پس از جمعآوری در زمان انتخابی شما، در آدرس مقصد به گیرنده تحویل میگردد.
بهصورت لحظهای از وضعیت بستههای ارسالی خود مطلع شوید.
اولین ارسال با مایتیپاکس
دومین ارسال
سومین ارسال
چهارمین ارسال
پنجمین ارسال
برای آشنایی بیشتر با ویژگیهای مای تیپاکس، روی آیکونها کلیک کنید.
ایتیپاکس ، پلتفرم آنلاین دسترسی به خدمات تیپاکس برای ارسال بسته به سراسر کشور برای مشتریان تجاری و کسبوکارهاست.
خدمتی برای مشتریان در منطقه بازار بزرگ تهران است، که زمان کافی برای ثبت سفارش، ارسال و بسته یا کالاها و محصولات فروشگاه خود را ندارند.
در مایتیپاکس ثبتنام کنید.
با کلیک روی "ثبت سفارش" اطلاعات فرستنده، گیرنده و بسته را وارد کنید.
پس از انتخاب زمان جمعآوری و نحوه پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید.
اپلیکیشن مایتیپاکس اولین اپلیکیشن تخصصی ارسال بسته بود که در سال 1397 بهمنظور سادهسازی فرآیند ارسال بسته توسط تیپاکس عرضه شد. پس از گذشت شش سال و با بیش از 120 هزار دانلود، تیپاکس برای بهبود تجربه مشتریان خود و ارائه تمامی خدمات بهصورت یکپارچه و آنلاین اقدام به عرضه اپلیکیشن جامع مایتیپاکس کرده است.
با استفاده از سوپراپلیکیشن مایتیپاکس میتوانید بهصورت آنلاین و از طریق تلفن همراه خود، از تمامی خدمات تیپاکس، از جمله جمعآوری و توزیع در پلاک، رهگیری بسته، برآورد هزینه ارسال و … و همچنین پلتفرمهای ایتیپاکس، مایتیپاکس بازار و آکادمی تیپاکس بهرهمند شوید.
در حال حاضر، جمعآوری بستهها فقط از مبدا تهران امکانپذیر است. بهزودی امکان جمعآوری و ارسال در در سایر شهرها هم فراهم خواهد شد.
کاربران اندروید میتوانند مایتیپاکس را از بازار، مایکت، گوگل پلی یا سایت تیپاکس دانلود کنند. وباپلیکیشن مایتیپاکس هم برای کاربران iOS و دیگر کاربرانی که به تلفن همراه دسترسی ندارند، قابل استفاده است.
بستهها در بازه زمانی انتخابشده توسط مشتری جمعآوری میشوند.
خیر، تیپاکسیار مجوز ورود به ساختمان را ندارد و فقط میتواند بسته را در پلاک فرستنده جمعآوری کرده و در پلاک مقصد به گیرنده تحویل دهد.
بله در صورت درخواست مشتری، پس از جمعآوری بسته توسط تیپاکسیار بستهبندی انجام خواهد شد.
پس از ثبت سفارش، کد رهگیری به شماره موبایلی که سفارش با آن ثبت شده است، پیامک خواهد شد. با استفاده از این کد، میتوانید در بخش «رهگیری» مایتیپاکس از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
میتوانید از بخش «وضعیت سفارشها» در صفحه اصلی مایتیپاکس، تاریخچه سفارشهای خود را مشاهده کنید.
پیش از جمعآوری بسته توسط تیپاکسیار، در بخش «وضعیت سفارشها» روی گزینه «لغو سفارش» کلیک کنید.
برای ارتباط با پشتیبانی، میتوانید با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.
میتوانید از بخش پشتیبانی مایتیپاکس درخواست خود را ثبت کنید یا با واحد صدای مشتری به شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.
کد پیگیری شکایت خود را در بخش پیگیری شکایت پشتیبانی مایتیپاکس وارد کنید و از آخرین وضعیت آن مطلع شوید.
چنانچه تیپاکسیار رفتار مناسبی نداشت، میتوانید از بخش پشتیبانی مایتیپاکس درخواست خود را ثبت کنید یا با واحد صدای مشتری به شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید
برای ثبتنام از طریق سوپراپلیکیشن یا وبسایت مایتیپاکس، نام، نامخانوادگی، شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را در صفحه ثبتنام وارد کنید.
در پرداخت بهصورت پسکرایه، طبق درخواست فرستنده، هزینه سرویسهای انتخابشده برای ارسال بسته (مانند جابهجایی بسته، بستهبندی و …) در زمان تحویل از گیرنده دریافت میشود.
مبلغ کسر شده از حساب طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما برگردانده خواهد شد. در صورت عدم بازپرداخت، میتوانید با پشتیبانی ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.
در صفحه اصلی مایتیپاکس روی «موجودی کیف پول» کلیک کنید، از بخش «درخواست بازگشت وجه»، درخواست خود را ثبت کنید.
1-در صفحه اصلی مایتیپاکس روی «موجودی کیف پول» کلیک کنید. 2-مبلغ موردنظر را وارد کنید. 3-پس از پرداخت، موجودی کیف پول شما افزایش پیدا خواهد کرد.
ارسال به مقصد شهر کیش، بهدلیل عدم وجود مسیرهای زمینی، تنها از طریق ارسال هوایی امکانپذیر است.
درصورتیکه شاغل هستید یا به هر دلیلی امکان تحویل بسته در آدرس گیرنده را ندارید، میتوانید بسته خود را از طریق لاکر هوشمند دریافت کنید.
میتوانید تمامی اطلاعات و آموزشهای مربوط به پلتفرمهای تجارت الکترونیک تیپاکس را، در آکادمی تیپاکس مطالعه کنید.
اگر امکان دریافت بسته را در زمان تحویل آن ندارید، با تغییر مقصد بسته به نزدیکترین لاکر هوشمند، آن را در زمان و مکان دلخواه خود تحویل بگیرید.
درصورت نیاز به هرگونه پشتیبانی، درخواست خود را در این بخش ثبت کرده و وضعیت آن را از بخش درخواستهای من پیگیری کنید. امکان چت آنلاین، ثبت و پیگیری شکایات و مشاهده سوالات متداول هم در این بخش فراهم شده است.
میتوانید مکان لاکرهای هوشمند و نمایندگیهای تیپاکس را به همراه آدرس دقیق و شماره تماس، روی نقشه مشاهده کنید.
پیش از ارسال، مدت زمان رسیدن بسته به گیرنده را با وارد کردن شهر مبدا و مقصد، در مای تیپاکس محاسبه کنید.
میتوانید تمامی بستهبندیهای استاندارد تیپاکس را به همراه نوع بسته، ابعاد و قیمت آنها مشاهده کنید.