آکادمی تیپاکسآکادمی تیپاکس
  • ای تیپاکس
  • مای تیپاکس
  • اخبار
  • آموزش
Search
پشتیبانی مای تیپاکس
آرمین محمدیان1403/12/6 7:59:29

پشتیبانی مای تیپاکس

اپلیکیشن مای تیپاکس به‌منظور ارائه خدمات بهتر و پاسخ‌دهی سریع‌تر به مشکلات، امکاناتی همچون ثبت آنلاین درخواست پشتیبانی و شکایات را برای کاربران فراهم کرده است.

با توجه به اینکه ۷۳ درصد از مشتریان چت آنلاین را به سایر روش‌های پشتیبانی ترجیح می‌دهند، قابلیت چت آنلاین هم به این اپلیکیشن اضافه شده تا تجربه‌ای سریع و راحت برای کاربران فراهم شود.

چنانچه در هر مرحله از فرآیند استفاده از مای تیپاکس و یا ارسال و دریافت بسته با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید به بخش پشتیبانی مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

برای آشنایی با نحوه ارسال بسته با مای تیپاکس،کلیک کنید.

پشتیبانی مای تیپاکس

در صفحه اصلی مای تیپاکس، “پشتیبانی” را انتخاب کنید.

سوپراپلیکیشن
پشتیبانی مای تیپاکس

در پشتیبانی مای تیپاکس، ابتدا به بخش “سوالات متداول” مراجعه کنید.

در این بخش با توجه به موضوع درخواست خود، دسته‌بندی موردنظر را انتخاب کرده و یا با جستجو میان آن‌ها، سوال موردنظر را پیدا کرده و مطالعه کنید.

سوالات متداول مای تیپاکس

درخواست پشتیبانی مای تیپاکس

درصورتی‌که نیاز به ثبت درخواست پشتیبانی دارید، از بخش پشتیبانی و با مشخص کردن موضوع و وارد کردن متن درخواست، اقدام به ارسال درخواست خود کنید.

موضوع درخواست پشتیبانی مای تیپاکس

با توجه به اینکه امکان لغو یا ویرایش درخواست‌های ارسال‌شده وجود ندارد، لطفاً متن درخواست خود را به‌صورت کامل و دقیق بنویسید.

مشاهده وضعیت درخواست

پس از ارسال درخواست، می‌توانید وضعیت آن را از بخش «درخواست‌های من» مشاهده کنید.

همچنین امکان مشاهده وضعیت درخواست‌ها در صفحه اصلی مای تیپاکس > حساب کاربری و از بخش «درخواست‌ها» وجود دارد.

مشاهده وضعیت درخواست ها در مای تیپاکس

پس از ثبت درخواست پشتیبانی، درخواست شما با وضعیت «در حال بررسی» ثبت می‌شود. کارشناسان تیپاکس در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و به آن پاسخ خواهند داد.

پس از رسیدگی، وضعیت درخواست به حالت «پاسخ داده شده» تغییر خواهد کرد.

چت آنلاین مای تیپاکس

در بخش پشتیبانی مای تیپاکس، امکان چت آنلاین نیز برای کاربران فراهم شده است.

شما می‌توانید از طریق این بخش به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای با کارشناسان پشتیبانی تیپاکس گفتگو کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

چت آنلاین مای تیپاکس

ثبت و پیگیری شکایت در مای تیپاکس

  • وارد بخش «ثبت شکایت» شوید.
ثبت شکایت در مای تیپاکس
  • شماره سفارش، شماره قرارداد و یا شماره بارکد سفارش خود را وارد کنید.
ثبت شکایت مای تیپاکس
  • در بخش «جزئیات سفارش»، اطلاعات مربوط به سفارش را مشاهده کنید.
جزئیات سفارش مای تیپاکس
  • علت شکایت را مشخص کرده و متن شکایت خود را وارد کنید.
  • برای پیگیری شکایت، کافیست کد پیگیری شکایت را در “جستجوی شکایات ثبت شده” وارد کنید.

توجه: برای رسیدگی بهتر، توضیحات شکایت خود را کامل و شفاف ارائه دهید.

در این بخش همچنین، راه‌های ارتباطی با پشتیبانی مای‌تیپاکس قرار داده شده است که می‌توانید شماره تماس یا ایمیل موردنظر را کپی کرده و از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از پشتیبانی مای تیپاکس

دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته

  • با استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس می‌توانید در هر زمان درخواست پشتیبانی خود را ثبت کنید و آن را پیگیری کنید.

پشتیبانی کارآمد

  • کارشناسان مای تیپاکس بلافاصله پس از دریافت درخواست شما، نسبت به پاسخ‌دهی به آن اقدام می‌کنند.

به‌روزرسانی لحظه‌ای وضعیت درخواست‌ها

  • وضعیت درخواست‌ها به‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی شده و وضعیت آن از قسمت “درخواست‌های من” قابل مشاهده است

رابط کاربری ساده و کاربرپسند

  • برای راحتی کاربران تمامی راه‌های پشتیبانی همانند امکان ثبت و مشاهده وضعیت درخواست، ثبت و پیگیری شکایت، سوال‌های متدوال و اطلاعات تماس در بخش پشتیبانی مای تیپاکس فراهم شده است.

اپلیکیشن مای تیپاکس به‌منظور راحتی و بهبود تجربه کاربران طراحی شده و با قابلیت‌های جدید عرضه شده است. این اپلیکیشن امکان استفاده از تمامی خدمات تیپاکس را بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها فراهم کرده است.

اپلیکیشن مای تیپاکس به‌منظور راحتی و بهبود تجربه کاربران طراحی شده و با قابلیت‌های جدید عرضه شده است. این اپلیکیشن امکان استفاده از تمامی خدمات تیپاکس را بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها فراهم کرده است.

برای آشنایی بیشتر با مای تیپاکس و دانلود این نرم‌افزار، کلیک کنید.

پرسش‌های متداول

چه مدت طول می‌کشد تا درخواست من بررسی شود؟

درخواست‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهند شد.

اگر پاسخی برای درخواست خود دریافت نکردم، چه کنم؟

درصورت عدم دریافت پاسخ، می‌توانید از چت آنلاین استفاده کرده یا با امور مشتریان تماس بگیرید.

آیا امکان لغو یا ویرایش درخواست وجود دارد؟

خیر، امکان لغو یا ویرایش درخواست‌های ارسال‌شده وجود ندارد.

بسته من جمع‌آوری نشده است، چه‌کار باید بکنم؟

درصورت جمع‌آوری نشدن بسته در زمان مقرر، از بخش پشتیبانی درخواست خود را ثبت کرده یا با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.

بسته من تحویل داده نشده است، چه‌کار باید بکنم؟

درخواست خود را از بخش پشتیبانی ثبت کنید یا با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.

چگونه می‌توانم سفارشم را رهگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش، کد رهگیری به شماره موبایلی که سفارش با آن ثبت شده است، پیامک می‌شود. با استفاده از این کد، می‌توانید در بخش «رهگیری» اپلیکیشن وضعیت بسته خود را بررسی کنید.

چطور شکایتم را پیگیری کنم؟

کد پیگیری شکایت را در بخش «پیگیری شکایت» وارد کنید و از آخرین وضعیت آن مطلع شوید.


Related Posts

ثبت گروهی سفارش تیپاکس

ثبت گروهی سفارش (بالک آپلود)

ثبت گروهی سفارش (بالک آپلود)

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی، مدیریت ارسال سفارش‌ها به‌صورت سریع و دقیق است. بسیاری... read more

بخش مالی ای‌تیپاکس

آشنایی با بخش مالی ای‌تیپاکس

با توجه به اهمیت مباحث مالی و گزارش‌های مربوط در این زمینه برای کسب‌وکارها، امکان مشاهده... read more
برآورد هزینه ارسال با ای‌تیپاکس

برآورد هزینه ارسال با تیپاکس

برآورد قیمت و هزینه ارسال بسته با تیپاکس | محاسبه آنلاین هزینه تیپاکس

هزینه و قیمت ارسال بسته پستی، یکی از... read more
مشاهده سفارش‌های ناموفق ای‌تیپاکس

سفارش‌های ناموفق ای‌تیپاکس

سفارش‌های ناموفق در ای‌تیپاکس

یکی از مشکلاتی که ممکن است در فرآیند مدیریت سفارش‌ها برای کسب‌وکارها پیش بیاید، نیمه تمام ماندن... read more
آموزش ثبت سفارش با ای تیپاکس

ثبت سفارش در ای‌تیپاکس

ثبت سفارش در ای‌تیپاکس

با افزایش خریدهای اینترنتی، همواره کسب‌وکارها به‌دنبال بهبود فرآیند ثبت سفارش و ارسال بسته‌های فروشگاه خود هستند.... read more
API ای تیپاکس

چگونه از API ای‌تیپاکس استفاده کنیم؟

چگونه از API ای‌ تیپاکس استفاده کنیم؟

API ای تیپاکس به‌عنوان یک رابط کاربری قدرتمند، این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم... read more
نصب-وراه‌اندازی-افزونه-وردپرس

آموزش جامع نصب و راه‌اندازی افزونه تیپاکس در وردپرس

آموزش جامع نصب و راه‌اندازی افزونه تیپاکس در وردپرس

اگر به دنبال راهی برای ساده‌‌سازی فرآیند ارسال محصولات فروشگاه خود هستید،... read more
ثبت تیکت پشتیبانی ای‌تیپاکس

ثبت تیکت در ای‌تیپاکس

تیکت ای‌تیپاکس

در دنیای پرسرعت تجارت الکترونیک، ارائه خدمات پشتیبانی کارآمد و مؤثر نقش حیاتی‌ای را در رضایت مشتریان ایفا می‌کند.... read more
پارامترهای API ای تیپاکس

راهنمای پارامترهای API ای تیپاکس

آشنایی با پارامترهای API ای تیپاکس

مقاله " آشنایی با پارامترهای API ای تیپاکس " به‌عنوان راهنمایی جامع برای توضیح پارامترهای... read more
آشنایی با ای‌تیپاکس

آشنایی با ای‌تیپاکس (آدرس‌ها، مشتری‌ها و بسته‌ها)

آشنایی با ای‌تیپاکس (آدرس‌ها، مشتری‌ها و بسته‌ها)

پس از آشنایی با چگونگی ایجاد حساب کاربری و  read more

آخرین مطالب

خطاهای مای تیپاکس
راهنمای جامع خطاهای مای تیپاکس
1404/01/27
نمایندگی تیپاکس
مزایای ای تیپاکس برای نمایندگی‌های تیپاکس
1403/12/19
برنامه فعالیت مای تیپاکس در پایان سال 1403 و فروردین 1404
برنامه فعالیت مای تیپاکس در اسفند 1403 و فروردین 1404
1403/12/13

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک

آکادمی تیپاکس
آدرس:

تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، پلاک 12، ساختمان تیپاکس

تلفن امور مشتریان:
8457
تلفن ستاد:

41036000

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت تیپاکس اکسپرس پارس است. کپی‌رایت ©2024

  • ای تیپاکس
  • مای تیپاکس
  • اخبار
  • آموزش