پشتیبانی مای تیپاکس
اپلیکیشن مای تیپاکس بهمنظور ارائه خدمات بهتر و پاسخدهی سریعتر به مشکلات، امکاناتی همچون ثبت آنلاین درخواست پشتیبانی و شکایات را برای کاربران فراهم کرده است.
با توجه به اینکه ۷۳ درصد از مشتریان چت آنلاین را به سایر روشهای پشتیبانی ترجیح میدهند، قابلیت چت آنلاین هم به این اپلیکیشن اضافه شده تا تجربهای سریع و راحت برای کاربران فراهم شود.
چنانچه در هر مرحله از فرآیند استفاده از مای تیپاکس و یا ارسال و دریافت بسته با مشکلی مواجه شدید، میتوانید به بخش پشتیبانی مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
پشتیبانی مای تیپاکس
در صفحه اصلی مای تیپاکس، “پشتیبانی” را انتخاب کنید.
در پشتیبانی مای تیپاکس، ابتدا به بخش “سوالات متداول” مراجعه کنید.
در این بخش با توجه به موضوع درخواست خود، دستهبندی موردنظر را انتخاب کرده و یا با جستجو میان آنها، سوال موردنظر را پیدا کرده و مطالعه کنید.
درخواست پشتیبانی مای تیپاکس
درصورتیکه نیاز به ثبت درخواست پشتیبانی دارید، از بخش پشتیبانی و با مشخص کردن موضوع و وارد کردن متن درخواست، اقدام به ارسال درخواست خود کنید.
با توجه به اینکه امکان لغو یا ویرایش درخواستهای ارسالشده وجود ندارد، لطفاً متن درخواست خود را بهصورت کامل و دقیق بنویسید.
مشاهده وضعیت درخواست
پس از ارسال درخواست، میتوانید وضعیت آن را از بخش «درخواستهای من» مشاهده کنید.
همچنین امکان مشاهده وضعیت درخواستها در صفحه اصلی مای تیپاکس > حساب کاربری و از بخش «درخواستها» وجود دارد.
پس از ثبت درخواست پشتیبانی، درخواست شما با وضعیت «در حال بررسی» ثبت میشود. کارشناسان تیپاکس در سریعترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و به آن پاسخ خواهند داد.
پس از رسیدگی، وضعیت درخواست به حالت «پاسخ داده شده» تغییر خواهد کرد.
چت آنلاین مای تیپاکس
در بخش پشتیبانی مای تیپاکس، امکان چت آنلاین نیز برای کاربران فراهم شده است.
شما میتوانید از طریق این بخش بهصورت آنلاین و لحظهای با کارشناسان پشتیبانی تیپاکس گفتگو کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
ثبت و پیگیری شکایت در مای تیپاکس
- وارد بخش «ثبت شکایت» شوید.
- شماره سفارش، شماره قرارداد و یا شماره بارکد سفارش خود را وارد کنید.
- در بخش «جزئیات سفارش»، اطلاعات مربوط به سفارش را مشاهده کنید.
- علت شکایت را مشخص کرده و متن شکایت خود را وارد کنید.
- برای پیگیری شکایت، کافیست کد پیگیری شکایت را در “جستجوی شکایات ثبت شده” وارد کنید.
توجه: برای رسیدگی بهتر، توضیحات شکایت خود را کامل و شفاف ارائه دهید.
در این بخش همچنین، راههای ارتباطی با پشتیبانی مایتیپاکس قرار داده شده است که میتوانید شماره تماس یا ایمیل موردنظر را کپی کرده و از آن استفاده کنید.
مزایای استفاده از پشتیبانی مای تیپاکس
دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
- با استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس میتوانید در هر زمان درخواست پشتیبانی خود را ثبت کنید و آن را پیگیری کنید.
پشتیبانی کارآمد
- کارشناسان مای تیپاکس بلافاصله پس از دریافت درخواست شما، نسبت به پاسخدهی به آن اقدام میکنند.
بهروزرسانی لحظهای وضعیت درخواستها
- وضعیت درخواستها بهصورت لحظهای بهروزرسانی شده و وضعیت آن از قسمت “درخواستهای من” قابل مشاهده است
رابط کاربری ساده و کاربرپسند
- برای راحتی کاربران تمامی راههای پشتیبانی همانند امکان ثبت و مشاهده وضعیت درخواست، ثبت و پیگیری شکایت، سوالهای متدوال و اطلاعات تماس در بخش پشتیبانی مای تیپاکس فراهم شده است.
اپلیکیشن مای تیپاکس بهمنظور راحتی و بهبود تجربه کاربران طراحی شده و با قابلیتهای جدید عرضه شده است. این اپلیکیشن امکان استفاده از تمامی خدمات تیپاکس را بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگیها فراهم کرده است.
اپلیکیشن مای تیپاکس بهمنظور راحتی و بهبود تجربه کاربران طراحی شده و با قابلیتهای جدید عرضه شده است. این اپلیکیشن امکان استفاده از تمامی خدمات تیپاکس را بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگیها فراهم کرده است.
پرسشهای متداول
چه مدت طول میکشد تا درخواست من بررسی شود؟
درخواستها در سریعترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهند شد.
اگر پاسخی برای درخواست خود دریافت نکردم، چه کنم؟
درصورت عدم دریافت پاسخ، میتوانید از چت آنلاین استفاده کرده یا با امور مشتریان تماس بگیرید.
آیا امکان لغو یا ویرایش درخواست وجود دارد؟
خیر، امکان لغو یا ویرایش درخواستهای ارسالشده وجود ندارد.
بسته من جمعآوری نشده است، چهکار باید بکنم؟
درصورت جمعآوری نشدن بسته در زمان مقرر، از بخش پشتیبانی درخواست خود را ثبت کرده یا با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.
بسته من تحویل داده نشده است، چهکار باید بکنم؟
درخواست خود را از بخش پشتیبانی ثبت کنید یا با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید.
چگونه میتوانم سفارشم را رهگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش، کد رهگیری به شماره موبایلی که سفارش با آن ثبت شده است، پیامک میشود. با استفاده از این کد، میتوانید در بخش «رهگیری» اپلیکیشن وضعیت بسته خود را بررسی کنید.
چطور شکایتم را پیگیری کنم؟
کد پیگیری شکایت را در بخش «پیگیری شکایت» وارد کنید و از آخرین وضعیت آن مطلع شوید.