آکادمی تیپاکسآکادمی تیپاکس
  • ای تیپاکس
  • مای تیپاکس
  • اخبار
  • آموزش
Search
ثبت تیکت پشتیبانی ای‌تیپاکس
آرمین محمدیان1403/12/4 9:09:26

تیکت ای‌تیپاکس

در دنیای پرسرعت تجارت الکترونیک، ارائه خدمات پشتیبانی کارآمد و مؤثر نقش حیاتی‌ای را در رضایت مشتریان ایفا می‌کند. در همین راستا سیستم پشتیبانی تیکت ای‌تیپاکس برای کاربران این پلتفرم فراهم شده تا بتوانند به‌راحتی مشکلات و درخواست‌های خود را به‌صورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.

درصورتی‌که کاربران ای‌تیپاکس هنگام استفاده از این پلتفرم با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند از بخش تیکت مشکلات خود را ثبت کنند. این تیکت‌ها پس از بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شوند. وضعیت این درخواست‌ها از بخش تیکت پلتفرم ای‌تیپاکس قابل پیگیری است و به کاربران این امکان می‌دهد تا در هر مرحله از فرآیند، از روند حل مشکل خود مطلع شوند.

از بخش «تیکت» در فهرست ای‌تیپاکس می‌توانید تیکت جدید ثبت کنید یا تیکت‌هایی را که قبلاً ثبت کرده‌اید، مشاهده کنید.

تیکت ای‌تیپاکس

ایجاد تیکت

در صورت نیاز به پشتیبانی، می‌توانید با کلیک روی «ایجاد تیکت» تیکت جدیدی ثبت کنید.

در این بخش، پس از وارد کردن عنوان تیکت، «سرفصل موضوع» تیکت را انتخاب کنید.

اگر در زمینه مسائل مالی با مشکلی مواجه شده‌اید یا نیاز به راهنمایی دارید، از بخش «موضوع» گزینه «پشتیبانی مالی و اعتباری ای‌تیپاکس» را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوط ارجاع داده شود.

درصورتی‌که درمورد مسائل دیگر نیاز به پشتیبانی دارید، گزینه «پشتیبانی فنی ای‌تیپاکس» را انتخاب کنید.

موضوع تیکت

توضیحات مربوط به تیکت را در بخش «متن پیام» بنویسید و در صورت نیاز به بارگذاری هرگونه فایل، با کلیک روی «پیوست فایل» آن را به تیکت خود اضافه کنید.

سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.

فیلترها

با استفاده از «فیلترها» می‌توانید میان تیکت‌های ثبت‌شده جست‌وجو کنید.

فیلترهای تیکت ای تیپاکس
  • عنوان: عنوانی که هنگام ایجاد تیکت ثبت کرده‌اید.
  • ثبت‌کننده: نام و نام‌خانوادگی شخصی که تیکت را ثبت کرده است.
  • شماره تیکت: شماره‌ای که به تیکت اختصاص داده شده است.
  • تاریخ ثبت: بازه زمانی که تیکت در آن ثبت شده است.
  • آخرین به‌روزرسانی: بازه زمانی که هرگونه به‌روزرسانی در وضعیت تیکت شما انجام شده است.

در صورت نیاز، با استفاده از «حذف فیلترها» می‌توانید مواردی را که مشخص کرده‌اید، پاک کنید.

بررسی وضعیت تیکت

در «لیست تیکت‌ها» می‌توانید تیکت‌های ثبت‌شده را مشاهده و از وضعیت آن‌ها باخبر شوید.

لیست تیکت ای تیپاکس

با کلیک روی «به‌روزرسانی» می‌توانید وضعیت تیکت‌های خود را به‌روز کنید.

وضعیت تیکت می‌تواند در سه حالت باز، در حال بررسی و بسته باشد.

به روز رسانی وضعیت

هنگامی که تیکتی را ثبت می‌کنید، وضعیت آن به «باز» تغییر می‌کند. پس از اینکه کارشناسان ای‌تیپاکس تیکت را مشاهده کرده و آن را برای پیگیری به واحد مربوطه ارجاع دهند، وضعیت تیکت به «در حال بررسی» تغییر می‌کند.

پس از اینکه پاسخی به تیکت شما داده شد، وضعیت آن به «بسته» تغییر می‌کند.

با کلیک روی «جزئیات تیکت» می‌توانید اطلاعات مربوط به تیکت و پاسخ کارشناس را مشاهده کنید.

برای آشنایی با چگونگی مدیریت سفارش‌های ناموفق، مقاله زیر را مطالعه کنید.

سفارش‌های ناموفق ای‌تیپاکس

Related Posts

پشتیبانی مای تیپاکس

پشتیبانی مای تیپاکس

پشتیبانی مای تیپاکس

اپلیکیشن مای تیپاکس به‌منظور ارائه خدمات بهتر و پاسخ‌دهی سریع‌تر به مشکلات، امکاناتی همچون ثبت آنلاین درخواست... read more
مشاهده سفارش‌های ناموفق ای‌تیپاکس

سفارش‌های ناموفق ای‌تیپاکس

سفارش‌های ناموفق در ای‌تیپاکس

یکی از مشکلاتی که ممکن است در فرآیند مدیریت سفارش‌ها برای کسب‌وکارها پیش بیاید، نیمه تمام ماندن... read more
آموزش ثبت سفارش با ای تیپاکس

ثبت سفارش در ای‌تیپاکس

ثبت سفارش در ای‌تیپاکس

با افزایش خریدهای اینترنتی، همواره کسب‌وکارها به‌دنبال بهبود فرآیند ثبت سفارش و ارسال بسته‌های فروشگاه خود هستند.... read more

پرینت گروهی بارکد بسته‌ها

چاپ گروهی بارکد

جریان کار به مجموعه‌ فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای انجام یک وظیفه مشخص یا دستیابی هدفی خاص انجام... read more
API ای تیپاکس

چگونه از API ای‌تیپاکس استفاده کنیم؟

چگونه از API ای‌ تیپاکس استفاده کنیم؟

API ای تیپاکس به‌عنوان یک رابط کاربری قدرتمند، این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم... read more
نصب-وراه‌اندازی-افزونه-وردپرس

آموزش جامع نصب و راه‌اندازی افزونه تیپاکس در وردپرس

آموزش جامع نصب و راه‌اندازی افزونه تیپاکس در وردپرس

اگر به دنبال راهی برای ساده‌‌سازی فرآیند ارسال محصولات فروشگاه خود هستید،... read more
حساب کاربری ای تیپاکس و ثبت نام در ای تیپاکس

چگونه در ای‌تیپاکس حساب کاربری ایجاد کنیم؟

ثبت‌نام در ای تیپاکس

ایجاد حساب کاربری ای تیپاکس اولین قدم برای استفاده از خدمات جامع و هوشمند این پلفترم است،... read more
آشنایی با ای‌تیپاکس

آشنایی با ای‌تیپاکس (آدرس‌ها، مشتری‌ها و بسته‌ها)

آشنایی با ای‌تیپاکس (آدرس‌ها، مشتری‌ها و بسته‌ها)

پس از آشنایی با چگونگی ایجاد حساب کاربری و  read more
پارامترهای API ای تیپاکس

راهنمای پارامترهای API ای تیپاکس

آشنایی با پارامترهای API ای تیپاکس

مقاله " آشنایی با پارامترهای API ای تیپاکس " به‌عنوان راهنمایی جامع برای توضیح پارامترهای... read more
رهگیری بسته با ای‌تیپاکس

رهگیری بسته پستی با ای‌تیپاکس

رهگیری بسته پستی با ای‌تیپاکس

در دنیای امروز، با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی رهگیری بسته‌های پستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چه... read more

آخرین مطالب

خطاهای مای تیپاکس
راهنمای جامع خطاهای مای تیپاکس
1404/01/27
نمایندگی تیپاکس
مزایای ای تیپاکس برای نمایندگی‌های تیپاکس
1403/12/19
برنامه فعالیت مای تیپاکس در پایان سال 1403 و فروردین 1404
برنامه فعالیت مای تیپاکس در اسفند 1403 و فروردین 1404
1403/12/13

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک

آکادمی تیپاکس
آدرس:

تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، پلاک 12، ساختمان تیپاکس

تلفن امور مشتریان:
8457
تلفن ستاد:

41036000

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت تیپاکس اکسپرس پارس است. کپی‌رایت ©2024

  • ای تیپاکس
  • مای تیپاکس
  • اخبار
  • آموزش