آکادمی تیپاکسآکادمی تیپاکس
  • ای تیپاکس
  • مای تیپاکس
  • اخبار
  • آموزش
Search
مشاهده سفارش‌های ناموفق ای‌تیپاکس
آرمین محمدیان1403/6/7 11:42:08

سفارش‌های ناموفق در ای‌تیپاکس

یکی از مشکلاتی که ممکن است در فرآیند مدیریت سفارش‌ها برای کسب‌وکارها پیش بیاید، نیمه تمام ماندن فرآیند ثبت سفارش‌ و سفارش‌های ناموفق است. در مواردی این اتفاق به‌خاطر مشکلات ارتباطی بین سیستم‌های داخلی رخ دهد.

در مواردی کاربران ممکن است به‌دلیل ناموفق بودن ثبت سفارش، دوباره اقدام به ثبت آن کنند. این موضوع می‌تواند هنگام جمع‌آوری بسته‌ها توسط تیپاکس‌یار، منجر به این شود که تعداد بسته‌های ثبت‌شده در ای‌تیپاکس با بسته‌هایی که نیاز به جمع‌آوری دارند، مطابقت نداشته باشد.

امکان مشاهده و بررسی وضعیت سفارش‌های ناموفق یکی از ویژگی‌های مهمی است که به کسب‌وکارها در مدیریت فرآیند ثبت و ارسال سفارش‌ها کمک می‌کند.

در این مقاله، به بررسی راهکارهای جلوگیری از این مشکلات و نحوه مدیریت سفارش‌های ناموفق در ای‌تیپاکس می‌پردازیم.

برای آشنایی با نحوه ثبت سفارش در ای‌تیپاکس می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

ثبت سفارش با ای‌تیپاکس

مشاهده سفارش‌های ناموفق

درصورتی که ثبت سفارش یا تعدادی از بسته‌های یک سفارش ناموفق باشد، در بالای پنل ای‌تیپاکس (کنار کد مشتری)، گزینه “در صف ارسال” برای شما نمایش داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که اگر سفارش‌ با موفقیت ثبت‌شده باشد، بخش “در صف ارسال” به شما نمایش داده نمی‌شود.

عدد نمایش داده‌شده کنار “در صف ارسال” نشان‌دهنده تعداد سفارش‌هایی است که ثبت آن‌ها با مشکل مواجه شده است.

با کلیک روی “در صف ارسال”، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در این لیست، می‌توانید سفارش‌هایی که ثبت آن‌ها ناموفق بوده است را مشاهده کنید.

لیست سفارش های ناموفق

وضعیت سفارش‌هایی که در “لیست صف ارسال مجدد” قرار دارند، به‌صورت خودکار بررسی خواهند شد.

سفارش‌هایی که ثبت آن‌ها با مشکل روبرو شود، به مدت سه روز در بخش “در صف ارسال” قابل مشاهده خواهند بود.

در صورتی‌که پس از این بررسی‌ها، ثبت بسته موفقیت‌آمیز باشد، وضعیت آن در “لیست سفارش‌ها”، بخش “سفارش” به حالت جاری تغییر می‌کند و از صف ارسال خارج می‌شود.

اما اگر پس از این بررسی‌ها همچنان ثبت سفارش ناموفق باشد، در “لیست سفارش‌ها” و در بخش “وضعیت”، پیام “با خطا مواجه شده” را مشاهده خواهید کرد.

با کلیک روی “با خطا مواجه شده”، می‌توانید دلیل ناموفق بودن سفارش را مشاهده کنید.

 در این بخش، می‌توانید با توجه به شماره بارکد، دلیل ناموفق بودن ثبت هر بسته را مشاهده کنید. 

با پیگیری و بررسی دقیق این سفارش‌ها، می‌توان از مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و تجربه بهتری را برای مشتریان خود رقم بزنید.

برای آشنایی با نحوه ثبت گروهی سفارش در ای‌تیپاکس می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

ثبت گروهی سفارش

Related Posts

پرینت گروهی بارکد بسته‌ها

چاپ گروهی بارکد

جریان کار به مجموعه‌ فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای انجام یک وظیفه مشخص یا دستیابی هدفی خاص انجام... read more
آموزش ثبت سفارش با ای تیپاکس

ثبت سفارش در ای‌تیپاکس

ثبت سفارش در ای‌تیپاکس

با افزایش خریدهای اینترنتی، همواره کسب‌وکارها به‌دنبال بهبود فرآیند ثبت سفارش و ارسال بسته‌های فروشگاه خود هستند.... read more
ثبت گروهی سفارش تیپاکس

ثبت گروهی سفارش (بالک آپلود)

ثبت گروهی سفارش (بالک آپلود)

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی، مدیریت ارسال سفارش‌ها به‌صورت سریع و دقیق است. بسیاری... read more
رهگیری بسته با ای‌تیپاکس

رهگیری بسته پستی با ای‌تیپاکس

رهگیری بسته پستی با ای‌تیپاکس

در دنیای امروز، با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی رهگیری بسته‌های پستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چه... read more
حساب کاربری ای تیپاکس و ثبت نام در ای تیپاکس

چگونه در ای‌تیپاکس حساب کاربری ایجاد کنیم؟

ثبت‌نام در ای تیپاکس

ایجاد حساب کاربری ای تیپاکس اولین قدم برای استفاده از خدمات جامع و هوشمند این پلفترم است،... read more
ثبت تیکت پشتیبانی ای‌تیپاکس

ثبت تیکت در ای‌تیپاکس

تیکت ای‌تیپاکس

در دنیای پرسرعت تجارت الکترونیک، ارائه خدمات پشتیبانی کارآمد و مؤثر نقش حیاتی‌ای را در رضایت مشتریان ایفا می‌کند.... read more
آشنایی با ای‌تیپاکس

آشنایی با ای‌تیپاکس (آدرس‌ها، مشتری‌ها و بسته‌ها)

آشنایی با ای‌تیپاکس (آدرس‌ها، مشتری‌ها و بسته‌ها)

پس از آشنایی با چگونگی ایجاد حساب کاربری و  read more
راهنمای کامل پلتفرم ای تیپاکس

راهنمای ای‌ تیپاکس

راهنمای جامع ای‌ تیپاکس

ای‌ تیپاکس، پلفترم فروش سازمانی تیپاکس که با هدف بهینه‌سازی و ساده‌سازی فرآیند ارسال کالا برای تمامی... read more
پارامترهای API ای تیپاکس

راهنمای پارامترهای API ای تیپاکس

آشنایی با پارامترهای API ای تیپاکس

مقاله " آشنایی با پارامترهای API ای تیپاکس " به‌عنوان راهنمایی جامع برای توضیح پارامترهای... read more

بخش مالی ای‌تیپاکس

آشنایی با بخش مالی ای‌تیپاکس

با توجه به اهمیت مباحث مالی و گزارش‌های مربوط در این زمینه برای کسب‌وکارها، امکان مشاهده... read more

آخرین مطالب

خطاهای مای تیپاکس
راهنمای جامع خطاهای مای تیپاکس
1404/01/27
نمایندگی تیپاکس
مزایای ای تیپاکس برای نمایندگی‌های تیپاکس
1403/12/19
برنامه فعالیت مای تیپاکس در پایان سال 1403 و فروردین 1404
برنامه فعالیت مای تیپاکس در اسفند 1403 و فروردین 1404
1403/12/13

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک

آکادمی تیپاکس
آدرس:

تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، پلاک 12، ساختمان تیپاکس

تلفن امور مشتریان:
8457
تلفن ستاد:

41036000

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت تیپاکس اکسپرس پارس است. کپی‌رایت ©2024

  • ای تیپاکس
  • مای تیپاکس
  • اخبار
  • آموزش